StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

önskar mig

Frureinhold.se / 14 Maj, 2012 - 09:19 / Foto

Jag håller på att bli galen av alla fotosaker jag vill ha nu, igår lärde jag mig en massa med min kamera, annie är så sjukt duktig :) Jag fick även prova min kamera med en extern blixt och jädrar vilken hjälp ! must have ! men så kommer det till en liten detalj :p dom är dyra haha ! Så det kommer väl tids nog, jag vill ju ha en videokamera med så jag kan filma hailey dilemma dilemma. Men jag tänkte dela med mig av ngt jag verkligen verkligen vill ha !! Blixt är prio ett.

NIKON SB-900 AF TTL

3700 :- borde finnas billigare, men detta använde jag igår !!(svin bra)

NIKON 50/1,4G AFS

3700 :-
vit fotobakgrund :) eller typ gråskalig :) ingen aning om pris väldigt olika ! så tomten kan du komma med detta i förtid ?! haha inte en chans :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: