StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

lugnet

Frureinhold.se / 16 Maj, 2012 - 23:30 / Vardagen

Nu sitter jag i soffan och kollar ut över det kaos som nu lagt sig. Vad har egentligen hänt idag? Spänningen när vi fick nycklarna till vårt nya hus, kampen med alla miljoner lådor och som nu lugnet. Men det har minst sagt inte varit lugnt, när nästan alla lådor var inne och mestadels uppackade skulle vi få upp sängen. Men va F*n, den går ju inte upp för trappen. Alla sovrum är på övervåningen och våran 160 säng går inte upp, inte för en chans i världen. det finns heller inga fönster som går att öppna för att få in den. Hmmm jag kände bara suck, hur skall detta gå, måste vi åka imon och köpa en ny säng?! Mikael och Robin kom på den briljanta idén att vi plockar isär sängen i småbitar och tar upp den och sen sätter ihop den igen. Jag kände bara nej nej nej men vad hade vi för val? Så de började, klockan var väl runt 21.00 när de började och nu stter jag som sagt här. Robin är och lämnat släpet på en lämplig plats och systeryster med familj har åkt hem. Sängen står bäddad och klar i vårt sovrum på övervåningen. Undra hur många ggr denna historia kommer att dras. När jag menar att allt plockats ner så menar jag allt, varenda pinne haha !
glada tjejer med varsin öl i handen !!
och såklart rosa bubbel !!

Postat av: Saga -mamma till Emilia

Härligt :)

2012-05-17 @ 13:32:17
URL: http://emiliasmor.blogg.se/
Postat av: Renata - gravid v 40

Härligt att ni fick upp sängen!! =)



Så himla mysigt med nytt hus lycka till med alla lådor

2012-05-17 @ 18:15:15
URL: http://renatas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: