StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

lördag

Frureinhold.se / 12 Maj, 2012 - 22:23 / Vardagen

Nu har jag inte bloggat på hela dagen och det har varit riktigt skönt att bara köra på här hemma och inte tänka så mkt på datorn. Idag vaknade jag av att förkylningen jag dratt på mig gått upp i örat :/ buuhuu, men jag tror att jag åkt på en flytta sjuka haha :p nästan alltid när jag skall ut och resa blir jag sjuk. Stressar väl upp mig på ngt konstigt sätt och drar då på mig en förkylning. Idag har vi allafall packat och stor städat över allt, fy fan vad jag har städat haha krypt på golvet och tvättat lister. Haft toaletten i min famn mer eller mindre och rensat ut överallt. Nu vill jag bara packa in allt i släpet, skall ta och rensa det imorgon och tvätta utemöblerna så att dom är rena och fina inför flytten. Tror att vi klarar oss på 2 släp + robins firmabil. vi har ju som sagt med oss ett släp ner på ons, sen åker mikael och robin upp och hämtar ett till lass och hoppas det blir det sista, så vi kan fokusera på att få allt på rätt ställe. Undra hur jobbigt det kommer vara att ha hailey borta en natt, jag vet ju hur känslan var när hon var borta i 2 h. Men det är bra för henne med att träna och verkligen för mig med. :p Hon får sällskap av sin kusin tuva som också skall sova med mamma och pappa :) Här kommer lite fler kort ifrån igår :)
lillfisen !!

Postat av: Louise!

Jasså nu är det okej att lämna bort sitt barn? haha

Älskar du henne mindre eller?

När gick det ifrån att vara hemskt till att vara "bra träning"??

2012-05-13 @ 00:55:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: