StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hej alla fina

Frureinhold.se / 29 Maj, 2012 - 15:30 / Vardagen

Gud vad dålig jag blivit på att blogga, men det var lite som jag trodde när jag flyttade. Man har så mycket att greja med att man hinner liksom inte. Idag gick jag och hailey upp vid 07.00 tiden, år frukost vid 08.00 och gick sen ut på en morgonpromenad. Kom in igen efter ngn timma och då slocknade både hon och jag i vår säng och sov till 12.00 haha oops. Men det var sjukt gott. Efter det blev det lunch och sen ut på en lång promenad igen, kallt ute men ändå rätt friskt. Skönt att slippa all pollen, gud min svarta vagn såg helt gul ut uuaack. Väl hemma så passade jag på att måla lite till på planket. Dock hann jag bara 6 plankar upp sen var färgen slut, så får köpa mer imorgon. Skall prata ed grannen om jag skall måla deras del på den vita plankan på utsidan, tar väl ca 2 min extra så tycker att det borde vara okej :) men alltid bäst att fråga först. Jag var även nere på colorama igår och såg mig fattig på alla fina tapeter !! hur skall jag kunna välja?! hittade även den rätta färgen för huset vilket är toppen så kankse hinner robin ner och köpa en burk idag :D så kan jag måla imon :D yeeeii haha älskar att renovera, så skoj att se förändringen !! I helgen skall vi ha lite inflyttningsfest, såklart kommer inte ens lite vara klart och det tror jag folk har förståelse för men jag blirså ivirig och ser jag saker som jag kan fixa själv vill jag göra det direkt :D haha Lovar att fixa före efterbilder !! och skall fixa lite kort ifrån insidan nu med !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: