StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hej alla fina ♥

Frureinhold.se / 07 Maj, 2012 - 13:46 / Vardagen

hoppas att allt är fint med er, jag ligger utslagen i soffan efter en hektiskt morgon. Vaknade första gången av robins klocka och så även hailey. Vi gick upp fixade välling, la oss i våran stora säng och somnade om till 09.00, skönt. Upp äta lite frukost, på med kläder och sen till rotan för att handla fika och en liten sak till mirre. Det är sista gången för mig med pilates idag och kände att jag eller vi ville ge henne ngt som tack :) jag köpte även fika för att bjuda på till sista gången på öppna. Det var riktigt lugnt där idag vilket kan vara skönt ibland :) Men som sagt vid halv 1 åkte vi hem. Hailey fick lunch och hon sover nu lunch :) får se hur länge hon sover, hon var riktigt trött :) Men som sagt jag är trött och har även åkt på en lättare nackspärr så vi får se hur pilatesen går idag, skall hålla mig varm och ta lite antiflamatoriskt.  
Men som sagt vad händer mer idag, nu blir det lite vila, sen skall jag packa mera, har ett skåp med städ, medicin etc fy f*n för det skåpet. Det ser ut som hell och har valt av ngn konstig anledning att ta den sist, varför vet jag inte haha. Men funderar på att lägga handdukar som är tvättade och som inte skall användas mer där i botten så får jag undan de med. Vi skall även tvätta bilen idag och köra in den till hedin för lite fix med ac:n och sen såklart pilatesen då. Blogger har blivit lite åtsidosatt de senaste dagarna och veckan men det är inte lätt att uppdatera så mkt när man håller på att greja och ännu värre när det är sol för då vill man vara ute.
korten blir inte alltid som man tänkt sig :p lilla hailey då :D

Postat av: Marie

Söt bild ändå =D

2012-05-07 @ 18:15:55
URL: http://myflowergirl.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: