StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Handleden

Frureinhold.se / 17 Maj, 2012 - 18:32 / Vardagen

nu är min handled helt paj, fy efter allt bärande. Men man skall inte klaga, jag var hos glenn imorse och fick hjälp med massa spänningar, är som en ny människa efter att jag går därifrån :) Idag har hela familjen varit här tillsammans med robins familj :) det var lite mycket ett tag men jätte skoj att visa upp lyan och fick så mkt fin hjälp :) Jag, hailey och macy tog en promenad förut när robin åkte ner till netonnet för att handla ett nytt munstycke till dammsugaren :) Nu är det lite renare här hemma efter all flytt och robin håller på att fixa med parabolen :) måste ju ha tv snart :D har ju comhems grundpaket som e gratis men sen även canaldigital för de andra kanalerna :) Mina fina tjejer kommer strax och även klimpen och hans tjej :) robin fick köpa med sig lite fika hem :) Nä jag får skriva mer sen, måste fixa lite innan de kommer :)

Postat av: Andrea

Ååh Gud vilken underbar bild! Riktigt fin :-)

2012-05-23 @ 18:53:18
URL: http://imandrea.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: