StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 28 Maj, 2012 - 07:43 / Vardagen

Hailey har en egen klocka, i sitt lilla huvud för när klockan slår prick 06.30 så skall mamma komma och hämta henne :p Men det är ändå helt okej, just vi den tiden är jag rätt pigg :) så nu har vi haft mamma hailey gos i soffan, hon är så go när hon skall pussas och gosa om och om igen :) sånt gillar jag !! Men nu sitter hon på golvet och leker med sina leksaker. Det känns lite kallare idag, men det gör inget för jag har massa ärenden idag :) skall ner till colorama och fixa färgkartor sen vill jag att robin skall komma hem så jag kan måla på altanen :D dock blir inte det förän vid 16.00 iof men jag lär kunna hålla mig sysselsatt :) Skall packa upp de sista lådorna och röja iordning lite här hemma. Jag håller på att inreda här hemma och det är nog bland det svåraste som finns. Men nu har jag allafall fått upp lite. Vill inte spika upp saker som jag sen tar ner och jag gillar det här less is more ! vill inte ha det för plåttrigt utan stilrent. Ah det är en svår balansgång verkligen !! Om en vecka kommer ju det gäster hit och det är skoj om det är lite fint allafall:) Har vi riktigt tur kan jag ha hunnit måla framsidan :D det hade varit awsome :D Det har ryktats om att det skall bli lite sämre väder i veckan :/ dont like ! bara det är över 8 grader så är det okej ! :)

Postat av: Elena

God morgon! :)

2012-05-28 @ 10:08:30
URL: http://ellisono.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: