StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 18 Maj, 2012 - 09:15 / Inredning

Hej alla fina och godmorgon ifrån kungälv. Vet att det varit sjukt dålig update de senaste dagarna, men jag varnade er :D Jag lägger upp endel kort på instagram, så är ni sugna på bilder gå in där ! Inatt var första natten som macy och hailey sov i huset. Macy sov som en stock nere i hennes säng och hailey sov som en stock fram till 02.30, då vakna jag av att ngn liten tjej snyftade inne ifrån hennes rum. Gick in och försökte vyssa henne i 30 min och hon somnade men vaknade igen efter 15 min så då fick robin gå in. Efter ca10 min kom en trött pappa och en trött Hailey och la sig intill mamma och hon har börjat med ngt så sjukt sött. Hon gillar att gosa med näsorna, du vet sådär när näsorna nuddar fram och tillbaka. Hon vände bort huvudet och tillbaka igen och så skall man gosa :p Super sött ! Hon fick lite välling då hennes mage kurrade ordenligt nu efter att vaknat somnat om vartannat. Hon somnade allafall om tätt intill mig och sov som en stock till 08.00 :) Nu har vi fått i oss lite frukost, hon har börjat rata gröten och vill hellre ha smörgås, hmm är det vanligt?! hur är era barn, gröttokiga eller vill de hellre ha smörgås?
Idag skall tindra komma hit en stund och busa medan tuva är på 4 års kontroll och sen skall vi åka iväg och kika lite på gardiner, och heminredning :) Blir mest att kolla, men vi måste ha ett draperi till badrummet då det blir vatten överallt annars :D Sen ikväll blir det lets dance och mys : ) skall snart börja se vart alla mina inredningsprylar skall vara, men jag tänkte att denna gången skall jag bo in mig ordenligt först. Alla växter är uppe, men det får räcka så länge ! Skriv gärna vad ni vill se eller om ni har några frågor, kan bli som en liten frågestund :D Fråga vad ni vill, jag svarar i kväll !! :)


bjuder på en låt som jag lyssnar om och om igen på :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: