StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 15 Maj, 2012 - 10:26 / Vardagen

hej alla fina och nu är dagen här, sista dagen i huset :S vad tog den tiden vägen, kände när jag körde igenom gården igår att wow är det redan dags. Skoj men samtidigt lite skrämmande, nu har vi bott här i 3 år och man kan liksom allt innan och utan, man är hemma. Vet att det tog nästan över 1 år innan jag kände mig helt hemma, jag är en riktig segis. Undra hur det kommer att kännas i kungälv. Har ju varit så extremt exalterad, tänk om allt blir en pannkaka? haha nej det får vi inte hoppas. Men man behöver ju inte göra ett halilulja moment innan vi flyttat haha. Idag vaknade lillskruttan kl 06.00 första gången, flyttade över henne till mig gav henne välling och sen sov hon till 09.15 :D helt ljuvligt, det var riktigt längesen hon sov så länge :D Nu sitter hon med sin låda och alla leksaker på golvet och drar ut varenda molikyl haha. Själv sitter jag med morgon kaffe och gör den vanliga turen över nätet :) Idag packar vi ett fullt släp och robins skåp och hoppas att det räcker med en vända till imorgon så man får med sig allt :) skall bli gött att få undan så mkt som möjligt, så vi kan göra ett sista städryck :) under sängen är det alltid dammråttor, hur ofta jag än dammsuger där är det precis som om de drar sig dit :p 13.30 blir det bvc en sista gång också :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: