StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 06 Maj, 2012 - 07:06 / Vardagen

Snark vad klockan är tidigt :D men vad gär man inte när en liten tjej ligger och snackar i resesängen :D Hon sov till 06.45 idag så det är allt helt okej :D Hon har fått välling och snart skall vi göra kaffe på sängen till hennes morfar som fyller 51 idag :D han kommer se helt död ut haha :p men har man barnbarnet hemma över natten får man räkna med tidiga mornar :D Tror dock inte att han kommer bryta ihop direkt utan mer bli super glad av haileys glada skratt. Just nu sitter hon på golvet och gör ifrån sig lite gap så jag får försöka få henne att dämpa sig lite annars lär väl pappasen vakna snart :D haha !! Jag uppdaterar mer under dagen, det är kalas och så idag men jag skall försöka ;)
förra gången vi sov här :D

Postat av: anna

Grattis till din pappa

2012-05-06 @ 08:26:21
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Jessica - Mamma till Max & Leo

SV: Idag ska vi möta upp min syster och hennes dotter på Leos Lekland i Borås. Så det blir äntligen en helfamiljs dag då även pappa Nicklas ska med :D



Hoppas ni får trevligt på kalaset för morfar :)

2012-05-06 @ 09:11:19
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: