StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

God förmiddag :)

Frureinhold.se / 23 Maj, 2012 - 11:12 / Shopping

Lika underbart väder idag, helt sinnessjukt. Sitter ute på altanen och njuter i solen. Hailey busen ligger på framsidan och sover i sin vagn. Får se ur länge hon får ro till det, innan vi gick ut på promenad satte jag upp gardiner i hennes rum och några hyllor. Vattenpass och allt haha kände mig lite som en bläckfisk med alla armar haha. Men upp fick jag några, hailey var trött så fick skynda mig lite. Men men dagen skall bara spenderas hemma, fixa med de sista lådorna och få upp lite saker i haileys rum. Blir så mkt planering, jag vill inte sätta upp ngt som jag sen vill flytta på. Men hittils är jag nöjd. Ikväll skall jag på Homeparty hos mammi :) här kommer en bild på haileys nya somhatt. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: