StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

från mig till er

Frureinhold.se / 02 Maj, 2012 - 09:28 / Vardagen

Gud vilka underbara dagar det varit och idag är inget undantag. Igår var vi nog ute exakt hela dagen och grejade, myste, fota och solade oss :) Att sitta inne fanns inte ens på kartan och därav kommer ju bloggen rejält i kläm :/ tråkigt men det känns som en dominoeffekt. Bra väder mindre dator, det kom till och med en minut där jag tänkte äh jag lägger ner bloggen. men sekunden efter ångrade jag mig haha :p Men som robin sa, man blir lite av en säsongare på bloggen också. Vintern när man spenderar så mkt tid inne får bloggen mer tid, medan sommaren som är större delen ute får  bloggen mindre tid. Men jag skall försöka att blogga så bra som möjligt i sommar, göra lite inlägg om renovering vilket jag tror att folk tycker är roligt att läsa och såklart om haileys utveckling :) Snart dags för ett videoinlägg snart igen :)
Idag är det kyrkcafé i vanlig ordning, uch det är bara 1 gång kvar efter detta innan vi flyttar. Hur snabbt har inte tiden gått ?! Jag som inte ens hunnit ta ner gardinerna än, tvätta dom och stryka samt packa ner :S får ta tag i det i veckan. Sånt jäkla jobb, skall även ta av sofftyget och tvätta och stryka de så allt är rent och fäscht när vi packar upp det :) Jag har så mkt planer till huset och jag hade gärna sett att allt det var klart när vi flyttat men så funkar det ju tyvär inte :/ men vi skall göra så mkt som möjligt på utsidan innan hösten och sen får vi småpilla med tapeter och annat när det är för kallt för att vara inne :) Nä nu får jag ta ett ryck med frukosten innan jag skall fixa med lite smink och så :) btw så har schampoot varit helt galet bra hittils. Bara duschat håret 1 gång och det är ännu inte smutsigt :D awsome :D

Postat av: Jessica - Mamma till Max & Leo

Gud vilken mysig bild :)

Ja renovering är ju alltid kul att läsa om :) Se före/efter bilder är jätteroligt!

2012-05-02 @ 10:22:46
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: