StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

fotogragering

Frureinhold.se / 11 Maj, 2012 - 16:26 / Vardagen

Nu är fotograferingen klar och Jessica och söta melvin har åkt hem. Jag var även uppe nyss hos veronika och hämtade hem min lilla docka. Allt hade gått bra och gud vad jag saknade henne, på den korta stunden han jag tänka på henne säkert en miljon gånger haha nä skämt och sido, men det är helt otorligt. Korten blev kanon, dock ville melvin inte sova så det blve inga sånna kort :) men han höll igång den lille sparven. Lägger inte upp ngr kort här innan jag fått godkännande utav föräldrarna :) Vädret ute kunde ju varit bättre, helt sjukt vad kallt och vidrigt det är. Skall be robin köpa med massa gott hem och bara köra en riktig fredagsmys framför hockeyn ;) idag är det mot ryssland, så nu gäller det att stå på sig. Så jäkla trist att både joel och freddan  skadat sig :/ dom var riktigt grymma. Frågan är vad vi skall äta idag?! kanske räkor? är riktigt sugen, men får äta ngt mer än räkor, hmm förslag någon? Nä nu skall jag lägga ner benen lite och vila för jag är svin trött haha okej inte svin, men jag är trött efter all konsentration med kameran :)
vart e det här fina vädret ?!

Postat av: INGRIDWENELL.SE - Mode Stil Färg Inspiration

så fin bild!

2012-05-11 @ 18:28:56
URL: http://ingridwenell.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: