StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

enkel redigering

Frureinhold.se / 14 Maj, 2012 - 11:29 / Foto

Ofta får jag kommentarer vart jag grejar med mina bilder och oftast är det i iphoto som ligger på macen. Ändra lite ljus osv, som jag skrev igår fick jag lärt mig lite nytt med kameran så nu är jag sådär fotokåt igen :p Men som sagt, ngt som jag och annie pratade om igår är att inte använda blixt. Jag är allergisk emot blixtljus, blir så mycket mer naturligt med ljuset utifrån. Men om man vill ha extra hjälp med ljus som ändå inte ger det typiska blixtljuset skall man använda sig utav en liknande blixt jag visade förut och gärna med en softbox :) Men åter till redigering, här kommer ett kort som jag tog igår på hailey, la in det i instagram och woalla :)
Hailey Lily Reinhold !

Postat av: Elin

Jättefint!

2012-05-14 @ 19:47:42
URL: http://elinlovisakarolina.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: