StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Dopdag

Frureinhold.se / 19 Maj, 2012 - 09:36 / Vardagen

Idag skall vi på dop för Lily, vasakyrkan om vi skall vara mer exakta :) skall bli skoj och jag skall äntligen få på mig lite sommarkläder. Lovar och då säger jag att jag lovar en outfit look :) Natten har gått mycket bättre inatt med hailey, hon vaknade 05.30 och sen somnade vi om alla tre till 08.30 :) jätte skönt, började morgonen med en promenad med macy. Det gjorde man inte så ofta när vi bodde i uddevalla då macy alltid gick runt lös hemma :) Så ett pluss när vo flyttat, jag kommer ut på mer promenader :)  Robin skall åka och tvätta bilen nu, eller ah han skall lämna bilen så tvättar någon den åt honom och då passar han på att gå en långis med macy :) men men 12 åker vi till gbg och sen blir det hem, eventuellt åka och kika på en hästtävling och sen är det cruising i kungälv idag haha :p underbart, men vi kan gå ner vilket är skönt :) Skall visst vara en riktig folkfest :) Efter detta fattas väl bara gårdfest också ;) Vi hörs om en stund !
hailey igår när hon badade med badmatta för första gången :D
eftermiddags promenad ner till kungälv :)
kväll hos oss :)

Postat av: Saga - mamma till Emilia

Va kul! :)

2012-05-20 @ 09:48:35
URL: http://emiliasmor.blogg.se/
Postat av: anna

fin hund:) roligt med dop

2012-05-22 @ 07:44:24
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: