StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

call me maybe

Frureinhold.se / 08 Maj, 2012 - 09:50 / Music

denna låten spelar överallt just nu, men den är faktist bra :) bra gung liksom, en annan låt som spelas hela tiden är ju dansa pausa haha !! tror ni det blir en sommarplåga?! I think so. Idag är det tisdag en dag närmare flytt, röjde ur ett skåp igår som jag trodde skulle äta upp mig och föra mig till narnia. Varför är det alltid så med skåp som har dörrar att de slängs in saker och stängs fortare än ögat? haha så är det allafall hemma hos oss :p men nu är skåpet rent, städat och stängt. Skall ge mig på köket idag, pjuu, har bara 1 flyttlåda kvar :S nu är det smartpackning som gäller. Tror dock att robin får åka in på biltema på vägen hem och köpa 2 kartonger till. Han sa igår att vi redan har dubbels så många kartonger sen sist vi flytta haha. Men det är väl så, man drar på sig mycket saker och ännu mer nu när man har barn också. Skall plasta in haileys bilbarnstol och liggdel idag med. Vi hörs senare !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: