StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Vi har köpt radhus

Frureinhold.se / 05 Mars, 2012 - 20:42 / Vardagen

Japp det är sant, jag och robin har köpt ett radhus i olseröd kungälv :) Så himla glad och det känns så himla rätt. Allt händer av en anledning, tanken var att vi skulle köpt tomt och byggt på men vi hittade ingen som passade och vi konstaterade att vi ville bo i ett område. Inte det bästa för macy men kanon för hailey, med nära till kompisar, skola och aktiviteter. Vi åkte och kikade på ett parhus i ulvgärde, vi var med och budade men det stack iväg i våra mått mätt sätt att det var värt. Vi deppade lite, men fick syn på detta radhus som vi nu äger, de låg på budgivning så vi kollade aldrig in det tidigare. Men med strul med budgivare och som i slutet hoppade av tog vi chansen och åkte dit. Både jag och robin föll som två döda flugor, så jädra perfekt !! vi blev ivriga och visste att det var folk som ville komma och kolla. Vi bestämde att skriva direkt, såkalrt ville vi kolla med bank och annat så därför skriver jag nu för nu är allt klart :D Den 16 maj får vi nycklarna och det skall bli så himla roligt !! Detta blir en start och när vi sparat pengar och jag gått klart skolan satsar vi på att köpa hus :) Men detta är ingen bostadsrtätt utan friköpt vilket är skönt :) Lite små pill framför allt på utsidan, men det är bara kul !
här är några bilder som jag fick googla fram :)
Det är 125 kvm, 2 badrum, 3 stora sovrum, kläkammare uppe, tvättstuga, två föråd och garage :) sååå spännande

Postat av: Fia Nilsson

Härligt :P

2012-03-05 @ 21:13:27
URL: http://www.fiasresor.n.nu/
Postat av: Maria

Wow! ser jättefint ut! gud va roligt =) Grattis! =)

2012-03-07 @ 08:31:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: