StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Torsdag

Frureinhold.se / 29 Mars, 2012 - 09:31 / Vardagen

Mys torsdagen är här, 2 v har gått sen sist då hailey var sjuk förra veckan. Men idag är vi friskare och kör en tripp ner till syster och barn :) Som vi längtat ! Solen skiner mig rätt i ögonen nu så har vi tur blir det en fin dag. Funderar på om vi skall ta en tripp upp till huset och kika, robin var ju där igår. Dock bara utanför. Hon som vi köper huset av har köpt ett annat radhus som behöver renoveras och vi tipsade om en jätte duktig byggare i kungälv som fick lämna pris och han bad robin lämna pris på elen så därför fick han träffa henne igen :p Måste säga att jag är lite avnings :P Han var ju även där under besiktningen haha, roligt för er att veta men ändå :p Jag vill liksom bara flytta nu nu nu ! Camilla och jesper flyttade eller håller på att flytta i detta nu och visst att det suger att flytta, så mkt jobb. Men hur roligt är det inte att starta om ett boende från grunden ?! jag tycker att det är ganska skoj ändå :) om pengarna finns såklart så man kan börja lite lugnt. Vi sparar redan nu, dock är det inte major saker som behöver göras på insidan av huset men till sommaren behöver vi byta fasaden, fixa med altanen osv :) Får göra en renoveringsflik tror jag :)
Men som sagt, idag väntar kungälv, det kommer även två tidsinställda under dagen då jag är så jädra kass på att blogga när jag är där nere :) Hoppas att min present har kommit när jag kommer hemma också är så sugen på att se hur den blev :) När jag kikade på bilderna såg det awsome ut, men man vet ju aldrig :) Nä nu får jag ge hailey sin medicin och göra mig iordnng lite :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: