StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sömn

Frureinhold.se / 14 Mars, 2012 - 07:23 / Vardagen

Inatt är första natten sen hailey var sjuk som hon sov från 19.00-07.00 trodde inte mina ögon när jag hörde en liten hailey gurgla och snattra i sin säng. SJUUUU wtf :D underbart ! solen är på väg upp och idag skall jag ta en rejält go promenad i det fina vädret. Sen gjorde det inte saken sämre att frölunda vann en riktig kämpar match igår i andra kvarten mot brynäs :D nu kör vi lika hårt imorgon :Dkankse man skall tvätta bilen idag ?! det tror jag hade varit kanon, så kanske farmor vill passa hailey under tiden :p Får se, har så sjukt ont i ryggen så kanske borde vänta tills helgen eller allafall tills robin kommit hem. Det är ju trots allt ljust längre nu på dagarna :)
lilla dockan i den stooooora sängen :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: