StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sömn, vad är de?

Frureinhold.se / 04 Mars, 2012 - 06:29 / Vardagen

Ja hailey har inte riktigt kommit tillbaka till sitt riktiga ja när dey gäller att sova. Innan hon blev sjuk sov ho från ca 19.00-06.00 med + - 30 min :) men nu, hon lägger sig runt 19.00 men kan vakna ibland runt 00.00 ibland vid 02.00-03.00 och som inatt först vid 03.00 och sen vid 06.00 snaaaaark. Vi har försökt att bara stoppa om henne och få henne att somna om när hon vaknar. Alltså inte ge henne mat för då blir det till en vana att få mat när man vaknar fast att man inte är hungerig. Men efter en timmas spotta ut nappen, gnälla, babbla osv så orkar varken jag eller robin mer. Börjar fundera på om det är att man tagit bort ersättningen helt och gått över till fast föda och välling, kan det vara att hon är hungerig? skall man testa nattvälling som de säger skall vara mer mättande på kvällen ? Ni mammor som har erfarenhet kan väl slänga iväg en rad :) Man märker att hon sover mindre och mindre på dagen och att hon börjar få en karaktär. Hon börjar bli en egen liten individ :) ganska så spännande att följa :) Nu ligger hon allafall på golvet och leker med sina leksaker, stängde dörren in till sovrummet så robin får sova, han har legat sömnlös ngr nätter, vet inte varför men han har nog som jag mycket i huvudet nu ! :)
riktigt mysigt !!

Postat av: Bella

Vi körde med nattvälling ett tag! Tror det hjälpte lite iaf :) ang bröllop o ang att gifta sig borgligt så e de ju helt upp till var och en hur man känner för det. Bara för att man inte vill göra det själv betyder det ju inte att man ogillar att andra gör det. Kände att jag va tvungen att kommentera det eftersom jag skrev lite om det i bloggen. ;)

2012-03-04 @ 07:26:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: