StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sleeptalking

Frureinhold.se / 12 Mars, 2012 - 09:15 / Vardagen

Istället för sleepwalking kör jag sleeptalking rakt av. Pratade precis med robin och han berättade lite saker som jag hade babblat om inatt. Bla hade jag berättat att bänken vi har i hallen idag skall stå i matsalsplatsen i det nya huset och att vi skall installera centraldammsugare som vi kan dra igenom skrubben på nedevåningen till kläkammaren på övervåningen och sätta ett utsug där och den andra bänken får stå i hallen som är lite mindre osv osv. jag hade pratat helt tydligt så han trodde att jag var vaken men ack så fel han hade haha :p kommer inte ihåg ett dugg. Han gillade min idé med centraldammsugaren för han hade klurat länge hur han skulle få till det och vips så kom hans smarta fru på det, när hon sov ;) Brukar ni prata i sömnen? vad är det tokigaste ni sagt ? :)


Postat av: joanna

Hej! tänkte bara tipsa om att jag kör en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag:) Har även massa tävlingar med fina priser så gå in på min blogg och passa på att anmäl dig

Om du inte vill ha såna här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas att du får en underbar vecka kram joanna:)

Ps. länkar till tävlingen finns i bloggens vänsterspalt men kolla så du anmäler dig till en aktuell tävling då dagens blogg pågår varje dag:)

2012-03-12 @ 09:32:23
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: alexandra

jag har sagt mycket tokigt men en gång pratade jag i sömnen en massa och då frågade min pojkvän om jag var vaken och jag svarade"vad fan tror du?!?" i sömnen haha:)

2012-03-12 @ 10:03:14
URL: http://alexandraeriksson.blogg.se/
Postat av: Monica

hehe, vilka briljanta idéer du får i sömnen! Jag babblar nästan jämt och bara massa gojja! Slåss gör jag tydligen med :/

2012-03-12 @ 13:34:34
URL: http://manippen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: