StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

S-T-A-R, star thats what you are

Frureinhold.se / 23 Mars, 2012 - 20:34 / Hailey

godkväll allihopa, pju vilken eftermiddag, direkt efter att vi kom hem ifrån henån var det ut och fixa med bilen, sen in och ta på sig springkläderna och ut och köra 7 km rundan denna gången på 1 h och inte 1 h 14 min :p vi pressade inte sönder oss, men vi var riktigt gott varma i kläderna :) in igen hämta plånboken och sen till affären och handla lite fredagsmys :) Nu äntligen sitter jag här vid köksbordet och skall börja laga lite mat :) Det känns som om det varit en lång dag idag men ändå har den varit så rolig, så för en gångs skulle går inte tiden fort när man har kul :D tänk om det kan fortsätta så :) Vad händer i sverige annars idag? själv skall vi se på vampire diaries och kankse ngn bra film. Jag lär däcka tidigt då jag sovit så dåligt i ngr nätter, hoppas att hailey känner samma sak :)
goaste dagen på länge :)

Postat av: Mia

Låter som en härlig fredagkväll :D

2012-03-23 @ 22:06:54
URL: http://miizing.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: