StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

pilates

Frureinhold.se / 04 Mars, 2012 - 06:53 / Vardagen

Japps om en stund eller ah vid 09.30 kommer lillan hit så skall vi åka till bokenäs och köra ett morgon pass med pilates, är inte så taggad just nu med min minimala sömn, men vad gör de, får sova ikväll. Läggas oss tidigt och bara mysa :) vänta in morgondagen och se vad denna vecka har att komma med !! träning och systermys står högt upp på listan ! Satt häromdagen och kikade på gamla bröllopsbilder och framför allt min kanonkula till mage :D Jisses vad tiden springer iväg :p konstaterade även att vi hade en miljon datum att hålla reda på haha :p först då 6 dec som är vår årsdag och förlovnignsdag :) sen 19 aug då vi gifte oss, vi blev ett och självklart kommer vi att gifta oss igen, ngn gång, men jag har aldrig ångrat beslutet att gifta sig borgligt. Kanske opersonligt, men vad vet ni andra om de ? tror aldrig att man kan säga det ena elelr det andra om en upplevelse förän man har upplevt det :) Just a thought ! Det känns så himla rätt att heta samma, vuxet på ngt vist, skicka julkort och skriva från fam reinhold eller andra hälsningar haha :p gud vad gammalmodig jag låter, men det är sån jag är. Sen självklart respekterar jag folk som känner att det här med att gifta sig är bara ett stort skämt och vi är ju kära endå haha självklart är man det, det är mer känsla hos oss som gjorde att vi ville gifta oss :) Känslan om ett OSS. Men som sagt åter till datum, sen har vi haileys dag som är den 10 haha okej kanske inte massa datum men det blir en del för att itne glömma macys dag den 18 :D haha Anledningen till att jag kom på detta med datum är att hailey snart är 6 mån, vi har varit gifta i 6 mån, förlovade i över 1 år tillsammans i över 3 år och macy fyller 3 till sommaren. Hur skall man komma ihåg allt, grattis hit och grattis dit, får skaffa påminnelse till varje tillfälle så inget blir glömt :D
big moment and I will keep it with me for the rest of my life !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: