StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

pilates

Frureinhold.se / 17 Mars, 2012 - 08:53 / Vardagen

Yepp om 45 min kommer lillan hit så skall vi åka till bokenäs och köra ett pilatespass :) jag har lite träningsvärk i trisebs och lite i ryggen, men et går nog att träna bort. Det är så sjukt kallt ute idag med så massa kläder på så jag inte blir kall efter träningen. Men nog om träning, inatt har hailey sovit lite oroligt, vaknat 2 ggr och pratat lite. Hoppas att det inte blir ngn vana :p Men men gud vad det känns som om jag inte har ngt att skriva om :D haha Men dagen har bara börjat ch det borde dyka upp ngt ;) vi skall ge oss på att göra ett fot och handavtryck. Hoppas att min idé om dekorationen blir som jag tänkt mig :) Nä nu får jag göra mig lite iordning :D tjing !
feeling hot hot hot !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: