StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

morgonpromenad

Frureinhold.se / 18 Mars, 2012 - 11:59 / Hailey

NU sitter jag i soffan och skall snart göra lunch till oss hungeriga vargar här hemma. Robin sitter på golvet med hailey och busar med leksakerna. Igår gick jag och annika en 7 km runda i skogen och när vi gick ut så började det skymma men annika hade med sig sin pannlampa och vi bestämde att v i skulle gå i rask takt. 7 km på 1h och 17 min är ändå helt okej. Det är inte lätt att ha ett snabbt tempo när man går i skogen :p Men vi kom hem helskinnade och rätt trötta asså :D hhah var ju på pilates på morgonen så igår kväll man min kropp rätt mör. Men vem tror ni sms mig i morse och undra om vi skulle ta en morgonpromenad ? jo min fina vnn annika haha :D så nu har vi fått gjort ett litet pass :) Imorgon är det ju pilates igen så det blir ingen vila här inte :D Men det är skönt, det känns väldigt bra i kroppen ! Idag kommer även mamma och pappa hit en snabbis vilket är skoj. Vi tänkte bjuda på en god älgstek :)
På tal om ingenting, men hailey har börjat utveckla sitt språk mer och mer, nu säger hon dadadadada vilket så super sött haha :D Hon hade även sällskap av gammelmormor häromdagen vilket var mysigt !! hailey tyckte hon såg så himla rolig ut och pratade en massa :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: