StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Mirjam och viktor

Frureinhold.se / 23 Mars, 2012 - 16:01 / Hailey

Nu har jag och hailey kommit hem efter en heldag hos mirjam och viktor :) så himla mysigt och vädret skall vi inte klaga på :) här kommer lite kort hailey när hon är med goingarna på henån !! Haileys temp har sjunkit nu mer och mer och sist jag tog tempen låg den på 37.8 vilket är kanon :) hon är pigg och glad, står just nu och dansar med pappa i bara blöjan :D det är livet !!
Så himla goa människor dom där mirjam och viktor och jag kommer sakna ihjäl mig när vi flyttat, men vi får komma och hälsa på dom här uppe :) utsikten ni ser är ifrån deras tomt. Fatta vad underbart :) nu fattas bara bebisar ;)

Postat av: Julia

SV; Ja tack! :) ja det är klart! båt är ju dyrare än husvagn också :)

åhh gud vad härligt! jag bor inte nära havet jag bor nära en sjö istället, Vättern! :)

2012-03-23 @ 16:07:13
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/
Postat av: Jouline♡

Tack så mycket, hoppas du får en mysig fredag kväll :) Ja jag jobbar natten fre, lör nu i helgen.

2012-03-23 @ 16:14:34
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: