StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

mamma och hailey

Frureinhold.se / 25 Mars, 2012 - 09:45 / Hailey

Inatt har jag och hailey sovit i våran säng och robin på soffan. Hon var så ledsen igår kväll, matvägrar och allmänt ledsen. Ingen feber, men hostar endel. Vi sov ganska bra inatt, hon vaknade 1 gång och sen vid 7 gick jag ut med henne till robin som låg utsträckt i soffan :p Sen fick jag sovit 1 h till, dock är jag långt ifrån utvilad. Men jag får ta igen det under dagen, lägga mig i en stol på balkongen och värma upp min kropp lite :) Är det sol hos er också? Här är det strålande sol och lite lätt dagg svävar fram på åkrarna :) Tror även att jag skall fråga annika om hon vill köra 7 km under timman idag med :) så himla skönt. Tyvär blir det ingen tur till glenn idag :( eftersom hailey inte är bra, känns det inte bra att åka ut och flänga. Så jag fick avboka igår :( super trist men jag får boka om en tid så fort som möjligt. Kroppen känns mycket bättre och glenn har gjort så extremt mycket för min trasiga kropp. Skall bli så sjukt kul att se om ett halvår när man gått igenom hela kroppen ordentligt. Jag väntar spänt på när vi skall ge oss på mina lår som är fulla av skit. :) Men men tur man har tålamod. 
Så istället för att åka iväg idag är vi alltså hemma, greja lite och vila hailey så mkt som möjligt, försöka få i henne mat och vatten. Vet inte vad det är som gör henne så anti mat, men ngt är det. Men man vet ju själv hur det är när man är förkyld man är inte direkt sugen på nott !!

Postat av: Teresa - Mamma till Melwin & bebis i magen

Sv: Ja, nu längtar vi!



Ja, toppen väder här idag, hos er?

2012-03-25 @ 10:26:26
URL: http://teresamattsson.blogg.se/
Postat av: Valentina - mitt liv i Italien

Åh, låter mysigt! Jag bor i Florens :)



Söt bild!

2012-03-25 @ 11:02:46
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/
Postat av: E L I N F E L I C I A S

- ja, hur är det hos er? :)

2012-03-25 @ 11:59:36
URL: http://elinfelicias.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: