StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Mail

Frureinhold.se / 09 Mars, 2012 - 13:16 / Vardagen

Jag skrev igår om en intressant mailkontakt, kankse gjorde er lite för nyfikna :p det var egentligen ingen big deal. Men jag skrev till en av sveriges största ponnybloggar om en ponny jag tyckte hon skulle kika på. Denna ponnyn har samma ägare som Lordi och kommer bli hur jäkla grym som helst. Den är just nu ungponny och är under utb. Men den kommer kicka ass vilket den redan gör :D
förstår ni vad jag menar ? ;)
Källa !
Anyway gissa vem som mailade mig och ville veta mer om ponnyn ? jo hennes pappa, riktigt coolt ! Då hade hon läst min kommentar och gått till sin pappa som i sin tur mailat mig. Så nu har jag parat ihop ägare med intressent ! good job missy :) Så nu vet ni varför jag var lite sprallig angående mail igår ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: