StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

lillsessan

Frureinhold.se / 20 Mars, 2012 - 19:51 / Hailey

Nu är det snart dags för top model och jag ligger helt utslagen i soffan. Har sån sjuk kramp i magen och jag blir så trött på att det inte släpper. Känner mig nästan gravid haha dock är jag inte de, men känslan är liknande. Hoppas att det släppt tills imorgon. Jag kikade på vädret nyss och det verkar bli kanonväder resten av veckan :D helt underbart, då blir det sola sig lite på balkongen när hailey sover med min nya favoritbok :) Det är även helt underbart att det är så ljust nu på morgonarna och kvällarna. Man kan verkligen säga att det går emot ljusare tider ;) det borde väl vara dags att byta till sommartid snart också :) på lördag va ? :)

Postat av: Moa - Mamma till Ella ♡

Svar: ja den är kanon :)



va kul att höra att du gör det :) det går jätte bra med Ella :) Hur går det för dig?

2012-03-20 @ 20:37:32
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie ♥

åh vilken sötnos :)

2012-03-20 @ 21:40:40
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: