StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Japp så är jag i kungälv igen :) för en v ...

Frureinhold.se / 08 Mars, 2012 - 11:54 / Vardagen

img_5793 (MMS)

Japp så är jag i kungälv igen :) för en v sen var vi på visning och för en v sedan skrev vi papper :D helt underbart. Snart flytten vi och jag ser verkligen fram emot detta :) idag skall vi bara gotta oss inne, vädret är ju underbart ;) skall ner till stan en snabbis och möta upp mammi. Sen skall Jessica och Mikael iväg vid 16.30 så det blir tidig hemgång idag :) hade en mycket intressant mailkontakt i morse, roligt om det kunde bli något :) blev riktigt chockad när jag kikade musiken och fick något ifrån den anständaren :p nä nu blir det lunch. Hörs sen


Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Sötis-Hailey!!!! ♥



Vad spännande om det du fått på mejlen. Nu blev jag nyfiken. hihi.. vi hörs lite senare darling! Kramar

2012-03-08 @ 13:39:49
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Maria

du är expert på att göra oss som läser nyfikna =D Hailey, lika söt som vanligt =) <3

2012-03-09 @ 09:54:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: