StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Haileys hand & fot

Frureinhold.se / 26 Mars, 2012 - 12:30 / Hailey

Gjorde för ett tag sedan ett avtryck på haileys hand och fot :) Dock blev själva gipste för stor för att få plats i ramen så jag måste slipa till den lite. Dock har jag inte hunnit det än, segis I know men idag eller kanske imorgon skall jag fixa det. Idag har jag mycket att stå i, fixa en kanon present till haileys farfar som fyllt år och såklart gosa med min lilla bebis !! Hon mår mkt bättre idag vilket är skönt.

Postat av: Blue Velvet - Vegas mamma

Sv; Om du menar den hon ligger och sov i på dagarna så är den köpt på Jysk. Finns även i cerisrosa.

2012-03-26 @ 12:49:50
URL: http://bluevelvet.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: