StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gokväll

Frureinhold.se / 21 Mars, 2012 - 20:48 / Foto

pjuu ni kan inte gissa vart mirre drog iväg mig förut. Hon kom ju förbi efter 16.00 och lite halvstressad kläckte hon ur sig att hon skulle ha ett pilatespass i stenshult. Snabbt i nästa mening frågar hon om inte jag skall komma och vara med, hon hade ngr som var borta :p det tog ca 2 sec innan jag kopplade vad hon sa och ytterligare 2 sec för mig att svara..... ja njaa ååhh hmm jaja okej då :p Så snabbt på med träningskläderna och iväg. Kände efter halva passet att nä nu får det vara över haha :p jag var såååå trött !! Men nu känns det bättre och med en promenad i morse känner jag mig nöjd för idag :) Dock börjar jag tror att hailey är förkyld om det nu inte är tänder. Hon har inte varit sig lik idag, hon ville heller inte ha hela vällingen nu ikväll :/ mammas hjärta då! får se hur hennes natt blir. Tanken är ju kungälv imorgon, men vi får se hur hon känner sig. Vill inte dra iväg med henne om hon inte känner sig kry.
syns på hela henne att hon inte är kry !
tycker ni om denna sprattelgumman :D

Postat av: Alexandra

Det låter som tänder tycker jag! Lovisa var precis likadan när hon började få sina. Ville varken äta eller något annat och var väldigt trött heeeela tiden.. Hoppas det blir bättre med lilla sessan <3

2012-03-21 @ 21:01:20
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/
Postat av: Agnes, 17 år gravid

Spammar lite nu... Har en jätterolig tävling på gång på bloggen där man vinner en valfri vara från runns.se eller erikasgaderob.se. Tänkte i första hand på föräldrar eftersom det finns mycket fiffiga och smidiga saker :) Men även saker man kan skämma bort sig själv med. Kika iallafall på den!

http://aggehh.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-presentkort-vart-250-hos-ru.html

2012-03-21 @ 21:51:18
URL: http://aggehh.blogg.se/
Postat av: CJ

Haha, vilken söt hund!

2012-03-25 @ 11:04:05
URL: http://cjs.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: