StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 23 Mars, 2012 - 10:03 / Shopping

hej alla fina läsare, vilken underbar dag det är även idag. Natten har verkligen tagit emot, hailey har gråtit sovit gråtit sovit om vartannat. Hon har haft feber och yrat, men nu på morgonen är det mkt bättre och hon har börjat få tillbaka livsglädjen i ansiktet. Tänkte att jag skulle göra en videoblogg tillsammans med henne sen innan vi skall åka. Vi tänkte åka en lite tur till henån idag om mirjam är hemma :) Som jag skrev igår, gå en liten promenad och bara njuta av havslukten ! Hon bor ju 1 m ifån havet så det kommer att bli helt underbart. Jag sitter just nu och äter vofflor till frukost haha kanske inte den bästa och mest nyttiga frukost, men efter dessa nätter men dålig sömn och annat behöver jag få i mig lite nytt blodsocker :) Jag och annika gick även 7 km rundan igår kväll vilket var super skönt. Dock har jag faktist lite träningsverk idag, vi joggade även sista kilometern hem för att slippa gå på vägen när det är mörkt :) 
Robin jobbar i bokenäs idag så han kommer hem i tid :D tänk nä vi bor i kungälv då kommer han hem tidigt eller ah normal tid vid 16.00-16.30 varje dag :D awsome !! Så som det är nu är inte hållbart för honom, åka vid 05.30 komma hem efter 17.00 uch uch uch fast att man har eget och kan styra sina tider så är det ändå massa jobb att göras och normalt jobbar man fram till 16.00 på byggen och annat. Men nog om hans jobb, super boring :p jag hade på mig mina tygskor för första gången igår :p tror ni jag kände våren under mina fötter, nu måsye jag dock ha minst 1 par till tygskor :) så himla sköna och svala ! lätta att gå i och passar till nästan allt.
jag har aldrig fastnat för converse, tycker det är snyggt på andra men aldrig fått tummen ur att köpa ett par själv :p Vad tycker ni läsare, är ni converse lover? hade jag köpt ngr hade det blivit dessa ljusgula alternativ ljusrosa :D

Postat av: Mia

Jag har aldrig haft ett par äkta converse, utan jag köper fejk (det enda som är skillnaden är att märket inte finns på skorna). Så jag har haft ett par rosa för några år sen, och förra veckan köpte jag ett par vita :D

2012-03-23 @ 10:48:34
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Mia

Nja det är sol stundvis, och +5 grader :)

2012-03-23 @ 10:52:51
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Älskar mina converse, har svarta, blå och vita. Skulle vilja ha ett par i alla färger ;-)

Ha en trevlig helg kära kusin.

2012-03-23 @ 15:38:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: