StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 31 Mars, 2012 - 10:48 / Vardagen

Lite sent morgoninlägg men det är först nu jag sitter ner och bara är :p robin lät mig sova till runt 9.00, hailey vaknade vid 5 av att blöjan hade läckt igenom :/ uch det måste vara så oskönt. Men bytt med underlakan och fram med lite god välling så somnade vi om i våran säng istället. Dock så kände hailey att vid 07.30 var det dags att gå upp. Kan ju inte sova bort hela dagen :p Så hon och robin gick upp. Efter frukost tog vi ett tag om hemmet lite snabbt då viking skulle komma och hjälpa robin kl 10.00 ville jag ha lite hjälp med dammsugning och plocka undan tvätten :) Hailey somnade precis efter 10 och nu sitter jag här, ny duschad och fräsch :) Det är strålande sol ut, men blåsigt som tusan :/ Skall till torp en sväng idag och handla samt fixa med lite 60 års present ;) Fick hem den andra presenten igår och den var kanon !! Trots vädret slängde jag åp mig mina hallonröda chinos idag samt ett vitt sommarlinne :) jag trotsar vädret liiiite för att få njuta av alla goa vår och sommarplagg :) det är nog inte mer än 10 grader ute, men jag skiter iiiiiit :p

Postat av: Alexandra

Nej jag var ju så dum att jag sket i det :/ dock har jag ändå inte vart där på ett bra tag! Borde nog ta kort nu och köra igång igen :)

2012-03-31 @ 14:43:20


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: