StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 05 Mars, 2012 - 09:13 / Vardagen

känns som godmorgon är standard i min blogg :p Men det är ju liksom morgon och ganska så gooood :p haha Idag skall jag och hailey ner till gbg en sväng och träffa hennes mormor. Skall fota hela hennes jobb, porträtt bilder för deras hemsida vision.se :) super skoj ! sen skall vi även äta god lunch och bara kika i alla underbara affärer som inte finns här uppe. Självklart inte handla ngt jag harj u köpstopp men det är kul att kolla :D Inte lika skoj att kolla som att shoppa såklart, men man kan hitta lite inspo till längre fram.  Det ser ut att bli helt okej väder idag med, vilket är underbart :) älskar det är soooool :D då känns våren så nära !! 
Påtal om gårdagen, gud vad nöjd jag blev med korten vi tog asså :D så himla fina, där lyckades vi verkligen darlingen :)
'
hot hot hot hot !! älskar min odd molly tröja asså !!

Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Korten var helt underbart vackra!! =) Idag håller jag tummarna!!! =) =) kramar

2012-03-05 @ 09:37:00
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: