StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

friday

Frureinhold.se / 02 Mars, 2012 - 09:07 / Shopping

Yes idag är det fredag för er stackare som inte förstått det :D Solen står högt och jag längtar tills vi kommer ut på en sväng :) idag skall jag inte och träffa linda och rasmus som fick en liten wille för bara ngr veckor sedan :) herregud vad hailey komemr att kännas stor när man jämför med den lille killen :) Jag hade tänkt släppa en bomb idag, men jag väntar tills måndag, men bara kanske. Vill inte gå för fort fram, ma vet ju aldrig vad som händer :) I helgen skall vi bara vara hemma, greja och dona, kolla på skidskytte vm och bara njuta av ledighet :) 
Btw så har jag ett matbord modell hög med 4 stolar till som vi skall sälja, ek med svarta skinndynor. Är det ngt som ni är intresserad av får ni gänra slänga iväg en kommentar. Tänker sätta ut det på blocket i eftermiddag så vill ni ha chansen att fynda ett super snyggt bord tycker jag ni skall göra det nu :) Vi kan inte ha kvar då hailey inte ens ser lite över kanten haha :D
1500 :-
bordet och stolarna är som nya ! precis ny slipat och ny oljat :)

Postat av: Maria

Spännande med en bomb =P väntar ivrigt på den =)

2012-03-02 @ 09:15:36
Postat av: En chic mammas bekännelser

haha :D lite skoj allafall !! hur mår du skruttan ?? <3

2012-03-02 @ 09:49:50
URL: http://frureinhold.se
Postat av: Maria

jo..hade kunnat vara bättre.. har åkt på nån skit. fick åka hem från jobbet efter första lektionen.. va helt kallsvettig, migrän och samtidigt typ maginfluensa-aktigt =S spydde när ja kom hem.. as stört.. men vi har jättemånga barn sjuka så inte så konstigt... annars är det bra =) ny hund på väg med.. kommer hem i månadskiftet.. =) så vår ängel i himlen får en liten bror =) hur mår du själv,vännen? <3

2012-03-02 @ 09:55:09
Postat av: J

Uch låter som ngt likande jag hade förra veckan, vidrigt !! ÅÅåhh underbart, du måste börja blogga, även om det bara är för typ mig :D är det samma ras ? vi mår bra nu, så underbart väder att man kan inte annat än att le hela tiden haha ! <3

2012-03-02 @ 09:59:55
Postat av: Maria

aa det är inte kul.. läste din blogg så det är säkert nåt liknande.. men jag låg hemma med influensa hela v 6 så har (inte råd) att vara hemma igen känner jag.. men va ska man göra.. vi har faktiskt pratat om att starta en blogg för hunden sen.. där kenneln och andra kan följa oss och hans utveckling.. lite som markus blogg.. det är inte alls samma ras =P vi klarar inte att se på små håriga saker.. saknaden är fortfarande enorm och smärtan finns kvar.. man kan inte fatta att någon rycks bort efter bara 4 år.. så nu ska vi ha en kille, en engelsk staffordshire bullterrier. Markus ska ju ha en till.. så våra kommer vara syskon =) han ska ha en tik och vi en hane =) så det blir spännande. Världens finaste lilla sak =) korvig och härlig och van vid barn, vilket är ett stort plus! Så det känns bra.. det blir något helt nytt och samtidigt så kan ingen av oss leva utan hund (Du vet ju hur det är..en gång hund alltid hund) <3

2012-03-02 @ 10:11:54
Postat av: J

Okej ååh vad spännande :D kan förstår det, tycker att nu gör helt rätt, rebell är ju så grymt söt, synd att han haft så mkt problem stackarn :( Tycker absolut att du skall starta en blogg goingen ! <3

2012-03-02 @ 10:21:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: