StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bvc

Frureinhold.se / 19 Mars, 2012 - 13:09 / Hailey

Nu har vi fått i oss lite mat och hailey ligger i sin säng och skall sova. Dock så babblar hon just nu, men hon borde slockna om en liten stund, jag tror att även jag skall ta och vila en stund när hon ändå gör det. Idag var första gången som jag märkte på hailey att hon var extra mammig. För hon har aldrig visat ngn rädsla eller liknande när hon träffat andra människor. Utan skrattat och varit glad hela tiden, men idag på bvc satte jag henne på bänken där hon skulle bli mätt och vägd. Det tog bara ngr sekunder så började hon stor gråta, ledsen läpp och tårarna sprutade. Lilla gumman, dock försökte jag att inte göra en stor grej utav det utan busa och så. Det hela blåste över och vi fick mätt och vägt henne. HOn är numera 69 cm lång och väger 8400 g :) stor tjej nu, annars var allt lugnt, inga konstigheter och nästa besök blir hos doktorn :)
lillfisen :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: