StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bloggdesign

Frureinhold.se / 16 Mars, 2012 - 18:19 / Hailey

Guuuud jag är aldrig nöjd, tycker fortfarande inte om bloggen :p kikar runt på andra bloggar som är mkt roligare och finare :p varför är man aldrig nöjd ? Blir så frustrerad haha :p Om det är någon som har smarta idéer och vill hjälpa mig är det bara att säga till. Nu har vi allafall kommit hem ifrån torp och vi fick köpt hand och fotavtryck som hailey skall få göra imon. Köpte även dekor till ramarna som jag tror kommer bli jätte fina :D gud jag bir helt sjuk när jag går in på panduro. Pyssla är så sjukt roligt, när hailey är lite större skall vi göra massa skoj ! Men tills dess får vi börja med småsaker :) Någon som provat panduros set som har några tips och råd? Nu ikväll skall jag och robin göra en spännande lax och skaldjurspaj som jag hittat i tidnignen buffé, hoppas att den skall bli god :) Vi skulle ha fänkol i, vad i hela hisingen är fänkol haha frågade i affären och han fick gå med mig och peka vart den låg haha :p jag hade ingen aning ! men nu skall vi se hur man tillagar fänkol :p Hailey ligger och gottar sig utan blöja, det är livet att kunna ligga och lufta sig varje kväll innna hon skall nana :) Kissa lite och ha det skönt :D haha Sen köpte vi en god kladdkaka med belgisk choklad över :D tänkte vispa lite grädde till det. Gud vad onyttigt men sååå gott, kl 10.00 skall jag ändå köra pilates så jag får gotta mig idag !! Sen är det vikigt att unna sig goa saker :) bara tänka att skall det in så skall det även ut :D
Hoppas att det blir bra :) skall måla ramen ljus ljus rosa och sen sätta rosa kristallet och blommor i hörnen :) Får tänka ut ett fint mönster helt enkelt ! Tänkte göra en nu med en hand och en fot och sen kanske när hon är ett :p  skall bli spännande att se hur hon kan göra ett avtryck av handen haha hon lär knåda ihop allt :D Nä nu skall jag gosa med min lilla sessa innan hon skall nana ! tjingeling



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: