StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

avundsjuka och falskhet

Frureinhold.se / 19 Mars, 2012 - 07:18 / Vardagen

går liksom hand i hand. Men varför är det så? varför är framför allt tjejer så otroligt avundsjuka på varandra, varför kan vi inte vara lite mer som killar och bara vaaaaaa. Inte hela tiden stycka än i ryggen, försöka klättra över den andra för att synas och höras mer. Varför kan vi inte bara chilla, njuta och beundra varandra?! nä det går inte, vi skall le och hata vi skall snacka och smila, vara bbf ena dagen och haters andra ?! jag fattar inte, och jag orkar verkligen inte. Hur många gånger har ni inte hört, VET DU VAD HON SA IGÅR ?! BLA BLA BLA BLA.... tjejer går dit vinden blåser allra minst, där de passar. Jag slutade stå ut med det här long time a go och kommer aldrig att gå tillbaka. Det är så svagt och tragiskt :) Det är bara att se på tonåren idag eller ännu längre ner i åldrarna tjejer är svin. Killarna tappade den stämpeln för läääänge sen. Jag kan förstå att killar blir förvirrade av oss tjejer, för om sanningen skall fram fattar inte jag heller :p Jag är inte förvånad att jag sista året på gymnaset bara umgicks med killar, eller alltid varit mer intresserad av sport än av barbies. Självklart har jsg också haft min tjejperiod med skitsnack och annat, men jag kan allafall erkänna min svaghet. Långt ifrån vad många andra kan. Jag hoppas att min dotter slipper träffa massa falska trista tjejer som mår bra av att andra mår dåligt. Blev ett litet flumminlägg, men just i detta nu sitter hailey i mitt knä ovh det är mindre lätt att skriva och formulera sig !!

Postat av: Bella

OM jag håller med dig! E så trött på sån skit att man vill spy! Jag umgicks också mycket med killarna ist. Det tråkiga e ju bara att det visar sig oftast att dom vill annat än att bara vara vänner.

2012-03-19 @ 07:38:23
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Håller med! Det är verkligen supertrist att tjejer ofta är så. Borde vara lite mer som killarna. I alla fall när det gäller det..... :).



Nu är tävlingen i samarbete med Semper avgjord.

Titta in och se efter vem som är den lycklige vinnaren!



Kram

2012-03-19 @ 08:56:28
URL: http://hannadidrikson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: