StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Troya

Frureinhold.se / 06 Juni, 2012 - 15:56 / Foto

Ja som ni vet var jag och hailey på troya idag och kikade på en super go tjej som jag följer ! Hennes blogg är jätte stor, men innan den blev det fångade hon mitt intresse för att hon är för det första så super go och sen rider hon fantastiskt bra för att vara,, håll i er 12 år. Hon är proffsig i sitt sätt att vara och idag ville jag se hur hon var irl. Och hon var precis som jag hade tänkt mig. Ödmjuk och som sagt otroligt duktig på att rida. Idag tävlade hon sin nya ponny för första gången och det gick kanon :) tänkte visa ngr kort som jag plåtade :) Hailey tyckte det
var skoj att se på alla fina hästar :)
fin ponny :)
hailey och mirjam. denna goding kom efter tävlingen och då blev det en lång promenad till kungälv :) snart är det fotbollsträning och sen måla lite :) ha en fin eftermiddag !!

Postat av: Gaia

love your babies blog!

Keep in touch:

http://www.bloglovin.com/sv/blog/2264704/icona-dei-ronchi

♥♥♥ www.iconadeironchi.com ♥♥♥

2012-06-06 @ 17:19:43
URL: http://iconadeironchi.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: