StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tisdag

Frureinhold.se / 05 Juni, 2012 - 09:46 / Vardagen

jahopp då var det tisdag och det är en ganska lugn morgon. Sitter med min svarta lilla dator och försöker vänja mig med att inte ha mac :/ ni får stå ut med att jag gnäller haha ! Haileys lilla tand är fortfarande en liten prick :D men robin tyckte sig se ngn mer prick igår så vem vet nu kanske de kommer i en väldig fart. Tycker att det händer mkt nu hela tiden, hon tar sig fram på sitt lilla sätt. Antingen på rumpan eller genom att åla eller krypåla. Just nu sitter hon och river ut alla dynor som vi har innanför altandörren haha. Idag skall jag till teamsportia och handla shorts och fotbollsstrumpor. Det ligger ju på vägen till marstrand. Annars händer det inte mkt här hemma, skall snart ut på en långpromenad med macy och hailey och sen blir det till att greja ltie med sånt jag inte hann igår. Vi provade även att göra egen glass igår med glassmaskinen som robin fick i present :D hur simpelt som helst och gott blev det också.
mums!
Fick även en super rolig förfrågan igår :) om en sak som händer nästa helg, självklart tackade jag ja !! berättar såklart mer när jag vet mer :) nu vill hailey ut och gå och macy med !! tjiing !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: