StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Sol i Lödöse

Frureinhold.se / 27 Juni, 2012 - 17:44 / Vardagen

Japp idag har jag och hailey varit hos johanna och mira. Blev en riktigt fin dag trots allt, vi gick ut och gick 1 h mitt på dagen och det var riktigt skönt :D Vi passade även på att fota lilltjejen med sin dopklänning så nu har vi ett minne för den dagen !! Hailey var lite gnällig under tiden, kanske blev hon lite avnings över att inte hon var i centrum. Pappsen ringde också och undrade om inte vi kunde kika förbi på vägen hem då han kom hem tidigare idag. Självklart gjorde vi de, slängde i oss lite kaffe, mellis innan vi styrde vägen hem igen. Så jäkla gött att komma på motorvägen och se fästningen, då vet man att man snart är hemma. Jag kommer aldrig lämna kungälv haha inte som det känns nu :) Men man skall såklart aldrig säga aldrig, saknar allt bokenäs nu på sommaren ! 
 
 
 
Råkade även ut för en skojig sak under tiden hos pappa, självklart skulle macy lyckas gå på en egen liten promenad till grannhuset som bedriver en vårdverksamhet. Två killar jobbade där och macy tyckte väl att de behövde sällskap. Som tur var kom de och knackade på och gissa vem det var? jo mitt ex lillebror, som inte längre var så liten. Fick mig en smärre chock när jag såg hur lång han  blivit :) gav han en kram och tackade för macy, den andra killen var en kompis till mig och som även han skall ha barn snart tillsammans med madde (en f.d. lödöse bo :D eller ah nygård :) Men som sagt, världen är allt bra liten ibland. 
 
Nu skall jag snart dra på fotbollsträning i det fina vädret, inte ett moln så långt ögat når och min fot känns helt okej, båda är lindnade och med lite piller i kroppen. Bra där ?! eller inte, men vad gör man inte för att få lite fysisk stimulans, skall ta det lugnt jag lovar !! 
 
btw kan inte ni snälla säga vilket kort ni hade valt att förstora på canvas?? skall beställa i dagarna och kan inte välja :/ skriv 1,2,3 osv. Skulle göra mig så himla glad ! 
 
 
 
 
 

Postat av: Mamma Emelie

Bild nummer tre är ju underbar, även fyran är tok fin.. Hon gör sig fint på kort=)

kram!!

2012-06-27 @ 19:37:33
URL: http://minbebis.com/blogg/mammaemelie
Postat av: frida

femman där är hon ju så sjukt fin!!

2012-06-27 @ 21:43:09
Postat av: En chic mammas bekännelser

tack visst är den, åååh så svårt asså !!

2012-06-27 @ 22:09:47
URL: http://frureinhold.se
Postat av: Sara

Alla var ju otroligt fina :) Men jag skulle tagit 1:an el 2:an till canvas :)

2012-06-27 @ 23:00:51
Postat av: Sara g

Trean eller fyran :) hon är bedårande !

2012-06-28 @ 06:58:59
Postat av: En chic mammas bekännelser

2,3 eller 4 står det mellan nu tror jag i mina ögon :p så jäkla svårt :P

2012-06-28 @ 07:14:26
URL: http://frureinhold.se
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Alla är ju så fina!! Svårt att välja. Men trean är så ju så fin när hon tittar in i kameran! Sen tycker ju jag den med stolen är jättefin också. Gud så svårt!! Du får förstora alla!! hihi.. :P

2012-06-28 @ 10:41:27
URL: http://millamirakel.blogg.se
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

vilka underbara bilder!

2012-06-28 @ 12:17:13
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Alexandra

Det första kortet och det där hon står bakom stolen är fruktansvärt fina båda två

2012-06-28 @ 12:42:21
URL: http://alexandraeriksson.blogg.se
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

men söööta!

2012-06-28 @ 15:37:24
URL: http://emmasays.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: