StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

helgen

Frureinhold.se / 03 Juni, 2012 - 20:43 / Vardagen

Gud vad jag har blivit en dålig bloggare men helgen har varit full av aktiviteter. Nu sitter jag äntligen och slappar i soffan, min syrra kom hit vid 19.00 tiden så gick vi till kringeldammen och tillbaka :) riktigt skönt att komma ut, började även dagen med att åka till glenn och fixa lite med nacken och mitt knä. Började diskutera igår om jag skall börja spela lite fotboll igen, men frågan är om knät håller? hade varit så sjukt jävla skoj. Såklart på typ korpnivå :D men ändå, super skoj ! Men men igår var det inflyttningsfest här, eller mer kalas, fest är väl att ta i. Vi hade öppet hus ifrån kl 13.00 och på nott skoj sätt kom ändå alla samtidigt så ett kort tag var vi runt 30 pers här. men mest runt 25 kanske en längre tid :) gick åt massa god mat och efterrätt men alla verkar så nljda och vi fick så fina presenter. Robin fyllde ju även år igår så vi tog och slog två flugor i en smäll :D Kvällen och dagen bleb så lyckad, nu är man dock helt död och skall snart äta middag och kolla på bb finalen :) här kommer allafall lite små kort men många ifrån igår !!
så himla skoj !! måste även lägga upp ett kort på haileys böcker hon ärvt av farfar, hans sagoböcker ifrån 1953 :) Har börjat nu att ligga när hon dricker välling att läsa lite ur boken. Idag blev det mästerkatten i stövlar :)
skattkammar böcker heter dom och är som sagt super mysiga och lite nostalgi att läsa om de gamla historierna. tror det är 20 sagor i en bok och vi har 5-6 böcker om jag räknat rätt :D

Postat av: Elena

Härliga bilder! :)

2012-06-03 @ 22:32:52
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

mysiga bilder du bjuder på å klänningen du har på dig är ju gör snygg!

2012-06-04 @ 12:29:47
URL: http://www.melissasprinsar.com/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: