StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 06 Juni, 2012 - 09:22 / Hailey

Jahopp första vakna natten på väldigt länge. Som jag skrev igår vaknade hailey när vi skulle sova och grät och grät. Robin tog hand om det och gav henne välling alvedon och sen gick han och vaggade henne som när hon var bebis. Hon somnade och sov till 02.30 då gick vi upp, alltså jag och hailey och tuggade på en kall macka. hon fick liten skvätt välling och somnade om till 08.00. Pappsen som skulle upp till uddevalla och fixa lite med brädor idag och blivit lovad frukost kl 07.30 var väl inte jätte pigg när han insåg att klockan var 08.00. Men jag tror att vi alla tre behövde detta. Nu sitter jag och hailey i soffan och skall snart bege oss till troya för lite pay and jump. Jag följer ju en liten söt tjej som är så otroligt duktig och hon skall hoppa med två av sina ponnysar idag. Vi bor 5 km från troya typ så tänkte att why not? jätte mysigt att få se de små ponnysarna. Har vi tur så vill hailey hålla på med hästar och ha samma passion som jag har :) det återstår att se. Men skall fota lite och så hörs vi senare !
simple plan har gjort en så sjukt bra låt. Lyssna på denna länk :)
http://www.youtube.com/user/simpleplan?ob=4&feature=results_main
summer paradise !

Postat av: Jessica - Mamma till Max & Leo

SV: Ja visst är det svårt när dom inte kan prata. Allra helst när dom är tröstlösa :(

2012-06-06 @ 10:05:25
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/
Postat av: NellieB

Sv.tack :D

Kolla efter när jag hoppat klart Stella ...men såg er inte.

Ville säga hej igen å tacka för du e så snäll mot mej.

Ja skicka bilderna till nellie.efternamn@ hotmail.com

2012-06-06 @ 15:24:39
URL: http://Nellieberntsson.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: