StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 21 Juni, 2012 - 08:27 / Vardagen

ÅÅhhh sol idag med och jag och hailey har haft en mysmorgon. Hon vaknade vid 06.30 och med så fint väder ute gick vi upp och drack välling i vardagsrummet. Gjorde upp en mysig säng med kuddar och filtar på golvet och där låg hon och gosade. Jag som var svin trött tog och sög in solens strålar och nu efter att vi ätit frukost är vi fit for fight. hailey skall snart få sova lite till för vid 10.45 skall vi hämta upp syster med barn och åka ner till gbg. Möter upp mamma och tar oss en god lunch, vi skall även kika lite i color of beneton, de har visst rea nu :D Efter stan åker vi till slottskogen och inviger parken med alla fina djur :D Haileys debut !! kameran är laddad och med ! 
 
Skall även äntligen få aqnvända haileys byxdress idag igen, köpte ju det var super varmt sist gång och idag äntligen kan vi ha den igen :D Så himla fin. Sätter dock på strumpbyxor under ifall om att vinden är kall :) Men som det ser ut nu lär dagen ge oss massa av värme och lycka. Jag är så evigt tacksam över att få bo där jag bor. Ha 10 min till gbg med bil och underbara gångvägar. Igår var jag som sagt ute 3 ggr och promenerade, nya vägar varje gång. Hade såklart önskat större trädgård eller ett eget hus, men jag måste säga att vi har haft tur. Våra grannar är helt fantastiska, barnen som bor till vänster om oss är två helt fantastiska barn som mer än gärna tar ut macy och tränar trix. Vi har inga vägg i vägg på höger sida så det känns ändå väldigt eget. Håller ju på att greja ute och det blir så himla fint. Kikade på förebilder igår och sinnes ?! hur såg det ut? men nu blir det så fint. När hösten kommer skall vi fylla igen gräsmattan med jord och så ny gräsmatta. Så till våren blir det awsome ! vi skall även bygga ny altan, antingen iår eller nästa år. Fasaden är prio 1 och vi har nu fixat alla 110 brädor :S de skall grundas oljas och sen målas en gång innan vi sätter upp det och målar en sista gång. 
 
Men nog om allt hussnack, man kan inte ha det perfekta huset, läget direkt. Man får jobba sig till det och att få bo såhär är helt fantastiskt :D 
frusen jennifer laddar inför dagen (honda 50 år) ps, gissa vilka brudar som satte upp tältet ? ;) jo jag och Elin såklart ;) piece of cake !!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: