StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 30 Juni, 2012 - 08:59 / Vardagen

Vart är soooolen ?! så tråkigt att man inte kan få som man vill hela tiden asså :P Det regnar inte än, men det lär ju komma :( inte kul. Jag och hailey skall på hopptävling på ale jennylund om en stund och heja på super grymma frida och djina. Och såklart gosa med freja och elin :) Kikade vägbeskrivning igår och hemifrån oss till tävlingsbanan är det 17 min :p lagom resväg tycker jag :) Robin och macy åkte upp till uddevalla nu för att hämta och greja med ngt under tiden vi är på tävling :P Skönt för macy att få komma upp och busa av sig på landet. 
 
Får hoppas att det är uppehåll allafall när tävlingen håller på, för det är inte kul att hoppa de högre klasserna i lervälling och efter gårdagens monsun finns det säkert vatten så det räcker. Tycker att metrologerna är lite schitzo asså. Ena dagen sol andra dagen regn sen byter de plats och håller på. :S whats the problem ?! jag har även lyckats slarva bort haileys mössa, tror att den ligger i bilen. Har ju andra, men just den jag vill ha är väck. well well inte mkt att göra. Får se om jag kanske slänger in ett inlägg under tävlingen om nu appen skulle till att funka. annars hoppas jag att jag får knäppt läckra bilder som jag kan visa ikväll :) 
 
denna stjärnan har tävlat på ale jennylund med mig :) älskade tjej är numera i himlen RIP Livia <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: