StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dop och månads dag

Frureinhold.se / 10 Juni, 2012 - 22:59 / Foto

Idag blir våran tjej 9 månader, omg är bara förnamnet, stor tjej nu och igår tog hon sina egna 4 krypsteg och det upprepades idag :D så himla kul när det händer saker. Hade kunnat göra en lista men jag är för trött :p får försöka  med det imorgon kanske :D imon skall jag även till camilla :D längtar redan ! träffa ju bara naemi idag på dopet, som förövrigt var för fina mira. Hon var så duktig och så ruskigt söt :D fick även reda på att en annan vänn till mig är med bebis, snacka om att jag blev glad. Hon är så värd det och jag vet att hon kommer bli en sån killer mom !! på ett bra sätt :) Hr kommer bilder istället för text !
nämen hoppsan vem har fotat denna stjärna ? ;)
en snabb bild !! fick aldrig en outfit bild :(
bild från studenten :D min ögonsten !!

Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

åhh.. vilka fina kort!! fin tårtan var!!!

JIPPIE idag kommer ni ju!! Kommer bli så kul!!! =)

2012-06-11 @ 08:01:27
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Luzmila

Gud va snygg du är efter att ha fått barn också. disciplin eller bara bra gener? haha. Roligt o följa era liv såhär efter gymnasietiden. Kul att se att ni har det så bra och vilken fin dottern ni har! Jag var bara tvungen att skriva hur snygg din kropp har blivit efter graviditeten :)

2012-06-11 @ 08:44:54
Postat av: Saga -mamma till Emilia

grattis på månadsdagen, och vilka fina bilder:)

2012-06-11 @ 09:32:46
URL: http://emiliasmor.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Roligt att du säger så luzmila :D jag började tidigt att gå och gå och gå, sen börja jogga och köra pilates osv. Nu kör jag fotboll och löpning. Det har alltid varit viktigt för mig att känna mig fin, inte dyka ner i myskläder och otvättat hår. Sån är jag, alla är vi olika och jag dömmer ingen :)



Hur är det med dig??

2012-06-11 @ 10:44:16
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

gu vilken fin tårta å tufft me bilden!

2012-06-11 @ 16:18:41
URL: http://www.melissasprinsar.com/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: