StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Datorlös

Frureinhold.se / 04 Juni, 2012 - 13:42 / Vardagen

Jahopp då var jag datorlös för ett tag framöver. Min rederarknapp är sönder, den lossnar hela tiden :/ trist som attand men lika bra att få det gjort. Men jag saknar den redan haha har ju min 3ee pad och den lilla svarta datorn, men ändå. Inget slår Mac. Allafall inte i mina ögon. Men har jag tur så går det fort :D

Hailey var dödstrött när vi kom hem så hon fick lunch och stenslocknade, får se hur länge hon sover men tror att det kommer bli en stund. Jag skall passa på att slänga in lite tvätt, vila i soffan och greja :) det ryktas om att det skall bli åska idag så vi får se om det blir ngn promenad ikväll. Kanske tar en joggingtur :) vi hörs senare goingar

Här är sagoböckerna ifrån 1953 !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: