StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dagen

Frureinhold.se / 30 Juni, 2012 - 20:57 / Foto

Ja seg hopptävligen är bara förnamnet. Både ponny och hästklasser blandat, helt sjukt vilken väntan. Men det gick allt bra och vädergudarna älskade oss, vi fick 5 droppar på oss och hörde från andra håll att de ösregnade i lödöse och likaså i uddevalla. Tur tur tur.. jag har allafall haft en toppendag, både elin och frida är ju så sjukt goa och våra barn var så snälla. Dock sov hailey lunch typ i 30 min vilket är ingenting så när vi satte oss i bilen och skulle åka den lilla rundan hem stensomnade hon och sov min axel hela vägen in i huset. Vaknade dock till och satt med mig i soffan och gosade en massa. Vi bestämde oss för att gå och bada, mysa och sen fick hon nana. Hon sover nog riktigt gott inatt :) För frida och djina gick det kanon, hon är ju ungponny som det handlar inte om placering. Världens bästa d-ponny :D i mina ögon :) de hoppade L:b och L:A :) kikade även på nellie som är sveriges framtids ryttare, ynka 11 år och sjukt duktig. Vann både L:a och mvs :D grymma tjej :)
 
härlig dag :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: