StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ZZZZzzz

Frureinhold.se / 15 Juli, 2012 - 10:38 / Vardagen

fy tusan vad trött jag är :/ det blev sen igår och även för lilla hailey som gick och la sig 19.30 men tror ni hon sov länge? icke, hon vaknade 05.30 ?!?! ögonen släpade i backen när jag gick upp och gav henne välling samt bytte blöja. Robin var gullig och gick upp med henne runt 06.00 då hon inte alls ville sova mer. Själv gick jag upp vid 07.00 helt galet trött. Hon har varit igång hela morgonen och även jag. Var ute och klippte gräsmattan vid parkeringen ( vi har delad omsorg av områdets gräsmattor :) ) Inte så jätte kul, men det är 2 ggr om året så jag får stå ut :p tog väl kanske 20 min så det kunde varit värre. Ligger allafall i soffan nu och knåpar på haileys önskelista, super svårt att veta vad hon behöver, men har kommit på en hel del :) det som hon inte får nu kan hon ju önska sig i julklapp :)
 
har äntligen fått fixat mitt PS nu med så nu kan jag redigera fina bilder där :) måste bara lära mig igen hur allt funkar :p man glömmer lätt. men men idag kommer som sagt mamma och pappa hit och hjälper oss med det sista. Funderar helt ärligt på att köpa hem mat idag, orkar inte ens tänka på att laga ngt. Får se om mamma och pappa är sugna på samma. Nu skall jag blunda en stund, man får passa på när hailey sover att ta igen den sömn man missat. :)
 
favorit i repris !! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: